" Ya ALLAH ya tuhan kami, sesungguhnya aku berlindung kepadaMu daripada keluh kesah dan dukacita, aku berlindung kepadaMu dari lemah kemahuan dan sifat malas, aku berlindung kepadaMu daripada sifat penakut dan kedekut, aku berlindung kepadaMu daripada tekanan hutang dan kezaliman manusia.. Amin"

About Me

My Photo
seorang Ibu-Isteri-Anak-Kawan-Hamba Allah contact me at bucuk80@gmail.com

Followers

21 September 2014

Cuti Hari Ahad

Assalamualaikum

Hujan lebat pagi hari ahad ni.. sejuk je.. kalau boleh sambung tido pun best juga ni.. tapi jangan harap la bila mek nea dah bangun..

Jom cerita pasal alat senaman ni.. dah lama beli ni.. arwah mama yang beli dulu.. taun berapa ntah.. pastu tersimpan bawah katil..

Minggu lepas mama kemaskan bilik tengah.. so terjumpa balik benda alah ni.. kuarkan pasang balik.. konon niat nak eksesais la kan.. motif sangat..

Setakat hari ni masih di situ la duduk nya.. kadang2 je naik.. reza lagi rajin naik rasanya.. haha..

Cuti2 hujan.. duk umah je la gayanya..

Ok bai.

♥mamaleen

15 September 2014

Idea Deco Bunga

as salam

mama suka sangat tengok cerita The Devil Wears Prada.. kalau ada ulang kat tv kompom mama tengok.. walaupun dah banyak kali tengok.. sebab mama suka sangat tengok bunga2 hiasan dalam cerita tu...

contohnya macam ni.. siap amik gambar tau.. hehe..





cantik kan.. bukan apa.. nak buat idea deko.. 

ni pulak yang mama gubah semalam.. guna bunga2 recycle dalam umah je.. pasu pun belasah pasu Sarawak tu.. huhu


cantik tak?????? angguk cepat!!

ok bai

lurve,

mamaleen

Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Hello Kitty Dream House

Arwah Mamaku Tersayang

Arwah Mamaku Tersayang
Al-Fatihah~Fauziah bt Arshad

Miss u mama

Lilypie Angel and Memorial tickers