" Ya ALLAH ya tuhan kami, sesungguhnya aku berlindung kepadaMu daripada keluh kesah dan dukacita, aku berlindung kepadaMu dari lemah kemahuan dan sifat malas, aku berlindung kepadaMu daripada sifat penakut dan kedekut, aku berlindung kepadaMu daripada tekanan hutang dan kezaliman manusia.. Amin"

About Me

My Photo
seorang Ibu-Isteri-Anak-Kawan-Hamba Allah contact me at bucuk80@gmail.com

Followers

29 August 2014

Teal Peach

as salam

emm... sapa la nak kawen ye... nak tunggu adik sendiri lambat lagi.. hehe

saja je pun sebab mama minat pulak tema kawen teal + peach.. cam cantik je..

hari ni terus tukar design blog ok..






cantik kan..

bai

lurve,

mamaleen

Cerita Jumaat

as salam

salam pagi Jumaat..

sejuk ja cuaca pagi ni... sekarang ni asik hujan ja kan... tido pun tak yah pasang ekon.. pasang 2 pun sejuk dah..

ok nak bebel sikit pagi ni.. orang kedah memang cakap kasar sikit kan.. biasala tu...

tapi yang i don like ialah cakap suka sulam2 dengan mencarut... eeee... sabo je la..

sikit2 nak mencarut.... kalau takat cakap anak haram, tu ok lagi.. tapi yang dalam kain semua nak sebut... adoii..

sangat la tak sesuwaiiiiiiiii....

sori ya kalau ada terasa... kadang cakap depan anak2 tu jangan la merepek2.. budak kan cepat belajar.. esok2 kalau anak2 tu kuat mencarut.. haa sindiri mau ingat haaaa....

ok la.. mama bukan marah, tapi nasihat... hihi..



sekian.. selamat bercuti..

merdeka!!!!!!!

p/s: sori tak sempat BW.. tq follower baru... nanti mama jejak ok.. btw mama ni kerani saja.. bukan cikgu.. hehe


lurve,

mamaleen

Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Hello Kitty Dream House

Arwah Mamaku Tersayang

Arwah Mamaku Tersayang
Al-Fatihah~Fauziah bt Arshad

Miss u mama

Lilypie Angel and Memorial tickers