" Ya ALLAH ya tuhan kami, sesungguhnya aku berlindung kepadaMu daripada keluh kesah dan dukacita, aku berlindung kepadaMu dari lemah kemahuan dan sifat malas, aku berlindung kepadaMu daripada sifat penakut dan kedekut, aku berlindung kepadaMu daripada tekanan hutang dan kezaliman manusia.. Amin"

About Me

My Photo
seorang Ibu-Isteri-Anak-Kawan-Hamba Allah contact me at bucuk80@gmail.com

Followers

13 July 2012

Instagram Fasha Sandha

salam

menerjah ke instagram FS.. tak best sangat sebab banyak gambar laki dia je.. huhu



tapi memang comel dia ni... cantik sangat




dah preggy sekarang.. lagi la cun





bela kucing ke?? seronok la kucing2 tu kat dada dia.. kau ada???





ini pulak FS mama.... memang kuat drama punya.. sikit2 menangis minta simpati


keja memunggah almari je... grrrr


ok byee


lurve,

mamaleen

2 comments:

Mrs.aisheiteru said...

instagram yg last tu plg comel berdrama :) hehe

CikPuanHaLia said...

err...tk minat fasha sanda :)

Double R

Double R
Reza Ranea

My Family

My Family

Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Arwah Mamaku Tersayang

Arwah Mamaku Tersayang
Al-Fatihah~Fauziah bt Arshad

Miss u mama

Lilypie Angel and Memorial tickers

My Hello Kitty Dream House