" Ya ALLAH ya tuhan kami, sesungguhnya aku berlindung kepadaMu daripada keluh kesah dan dukacita, aku berlindung kepadaMu dari lemah kemahuan dan sifat malas, aku berlindung kepadaMu daripada sifat penakut dan kedekut, aku berlindung kepadaMu daripada tekanan hutang dan kezaliman manusia.. Amin"

16 April 2013

Sandwich Segan Senang Gila

as salam

nak share resepi mudah buat sandwich.. Sandwich Segan namanya..

segan kalau bahsa KL bermaksud 'malu'
tapi kalau bahasa utara, segan is MALAS

hehe.. lawak tul dulu ada bf orang kl.. mama cakap kat dia

'segan la nak basuh baju' pastu dia jawap, 

'kenapa malu nak basuh baju?'

XD

ok ok berbalik pada resepi tadi..

mama guna mayo dan sardin je.. tapi sardin tu dimasak dulu dong..



dah masak gaul2 dengan mayo sampai jadi macam ni..



sapu atas roti dan bakar..

siap!



senang kan... tu la mama cakap... ranea pun boleh buat... haha.. buat minum petang.. minum pulak hazelnut whitecoffee... nyumnyum..


ce teka la tangan sapa yang mengacau itu??




ok bye..

hek eleh mamaleen ni.. resepi senang gila ni pun nak share ke?? cait

:p


lurve, 

mamaleen

4 comments:

elly nadyra said...

koh koh koh, memang senang, tapi kalau vitamin M byk, tak buat gak tau

pink.plate.liyana said...

resipi sandwch kite same lah...hehe...simple n sodap.kenyang! =)

KY said...

ooo...ini rupanya sandwich segann...hhih

With Julia said...

sandwich segan nih lah pengubat rasa lapar x kira waktu mama leen...pasti ranea ckp mudah je mommy...semudah 123 hehehhe