" Ya ALLAH ya tuhan kami, sesungguhnya aku berlindung kepadaMu daripada keluh kesah dan dukacita, aku berlindung kepadaMu dari lemah kemahuan dan sifat malas, aku berlindung kepadaMu daripada sifat penakut dan kedekut, aku berlindung kepadaMu daripada tekanan hutang dan kezaliman manusia.. Amin"

About Me

My Photo
seorang Ibu-Isteri-Anak-Kawan-Hamba Allah contact me at bucuk80@gmail.com

Followers

Follow Me On Insta

31 May 2013

Kasut Kasut Kasut

as salam


selamat hari jumaat semua..

nak nangis tengok RedMummy borong kasut SF.. habis 3.5k habaq hang.... :')




nak menangis mama tengok... hehe..

tapi jangan risau kalau nak jugak kasut macam ni tapi taak la beribu2 harganya, jom kita pi Kenanga City... pun ada jugak SF.. tapi copy cat la.. hehe


comel2 okey.. tak kisah la china punya pun sebab letak kat kaki je... huhu.. 





burberry pun ada.. tapi kalau korang mampu beli yang ori, ok la tu kan..

mama tak mampu.. hehe... sebab mama tak kisah pakai yang tak ori bab kasut ni..


tapi henbeg mama suka pakai ori punya... biar la yang murah pun.. janji ori..


'jurulatih' baru mama..




konon nak pakai raya tapi tak tahan daulat... terus pakai.. hehe..

yang ni beli kat Shopperstar Shopperstar


yang ni pun masa ada 50%... hehe...


nak menunjuk la tu mamaleen ni.. caitt..

haha.. jangan marah ok.. esok kan nak cuti..


bye..


lurve,

mamaleen

4 comments:

~YUN~ said...

wow,ferragamo imitations ada kat kenanga ek?which floor?

mama leen said...

tingkat bawah sekali dekat2 Marrybrown

mama leen said...
This comment has been removed by the author.
Sayangku Zie said...

cantik2 nya kasud ni... tapi kaki zie kembang tak sesuai.. huhu

Double R

Double R
Reza Ranea

My Family

My Family

Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Arwah Mamaku Tersayang

Arwah Mamaku Tersayang
Al-Fatihah~Fauziah bt Arshad

Miss u mama

Lilypie Angel and Memorial tickers

My Hello Kitty Dream House