02 July 2013

Cara Buat Aiskrim Goreng

assalam


tersangatlah rajinnya di hari minggu kan.. semua benda nak buat.. rsespi kali ini ialah

AISKRIM GORENG

mama amik kat blog Qasehnya Rania


ni cara2nya okeh.. senang sangat.. cewahhh




dah siap macam ni masukkan dalam peti sejuk untuk bekukan dulu ok.. 

pastu boleh goreng la.. 



eee malasnya nak taip.. main tepek gambar je kan... huhu... sabo je la..

tapi kena simpan dalam peti lama tau... jangan macam mama ni.. masuk sekejap je... pastu reza duk sibuk suruh masak... kan dah cair isi dalam tu.. huhu..

takpa la janji laki i kata sedap.. hehe..

jom la cuba jugak.. memang kompom sedap makan petang2...


ok bye,


lurve,


mamaleen

3 comments:

aizamia3 said...

wah.. tak boleh tahan tengok.. ;)
dah lama tak buat ni.. t.kasihlah buat entry ni..

sidah said...

wah.. sedap.. nk kena try nih

Cik Puan Rara said...

rara pon dulu selalu buat.heee.suka sgt.now x buat dh sbb bila buat,syg kat roti tepi2 tu.buang je.membazir.sayang.

Hai

assalamualaikum hai... rindu saya tak?