12 January 2016

Sepetang Di Pantai Merdeka

as salam

cerita petang jumaat..

saja ronda2 bawak RR dan abah depa pi Pantai Merdeka

lama sungguh tak jalan sini.. saja amik angin laut.. sampai pun dah dekat pukul 7.. tak dan nak buat apa pun.. 

macam2 ada dah kat sini.. besttt... boleh main kasut roda, main layang2, ada jual topi2, kedai makan pun dah ada.. siap duit saja :p

mek nea ni geli pasir, tapi nak juga main baling2 batu..




macam biasa la, gambar lompat harus ada



ehem... kasi can la gambar dating ni.. :p










nanti nak mai lagi la.. tapi mai awai sikit.. huhu

tu saja.. ok bai

3 comments:

Rizziela said...

comelnya dia

idzwa kamaruddin said...

syok nyer amik angin laut~

elly nadyra said...

comelnya cutting rambut anak dara tu!

Hai

assalamualaikum hai... rindu saya tak?