03 March 2016

Alor Setar Lagi

as salam

kita cerita jalan2 Alor Setar lagi ya.. sebab balik kampung tok baba kat Kuala Kedah.. lajak terusla ke Aman Central lagi :)



Seronok sikit la ke sini.. boleh cuci mata.. kalau dulu asik la ke Penang kan..



Sekaran Aloq Setaq pun dah ada huruf besar2 gini... tapi stress mak tengok gambar laki amik.. tak full.. huhu..




Mek nea pun ntah apa2 posing dia.. huhu.. layan..

Huruf2 ni betul2 depan Masjid Zahir.. masa mama duk sini tak ramai orang lagi.. lepas tu baru ada kereta pengantin pulak datang bergambar..

Kat Sungai Petani pun dah ada tau.. 



emm.. tu ja nak cerita pun..

ok bai

lurve,

mamaleen


4 comments:

Dkna Abza said...

balik kedah nanti nak selfie kat huruf besar tu la..

miss eimanhikmah said...

mcm best gak alor setar ni ek....

idzwa kamaruddin said...

dah berkurun tak jejak sana...rindu pulak nak ke sana!

lia ummiirfan said...

alor staqqqq.. rindunya aihhh..