01 March 2016

Bulan Kenduri Kawen

as salam

perghhhhh... lama giles tak hapdate... tak sempat dan tak rasa nak bercerita pun.. huhu..

apa2 pun selamat datang bulan Mac :)

bulan cuti sekolah.. ramai giles nak kawen bulan ni termasuk la kekawans i..

12 mac tu ada tiga kenduri hokey.. dua orang opis mate pulak tu..

jadinya harus susun jadual kenduri elok2.. biar sempat pegi..

mama hadiahkan handbouquet untuk bakal2 pengantin ni.. hadiah kawen katanya.. lepas kawen sila lah hiaskan dalam pasu :)

yang ni untuk cik syima




yang ni untuk cik ina




bunga ni bukan diy sendiri, tapi beli je kat WS Crafts Sungai Petani.. harga pun ok lah... paling penting cantik 

jadinya selamat berkahwin la yer kawan2...


mek nea berangan


lurve,

mamaleen

1 comment:

idzwa kamaruddin said...

yayyy..sama la penuh dgn kenduri bulan 3 nie.