14 March 2016

Selamat Pengantin Baru

as salam

selamat bercuti sekolah ya :)

lega betul tak payah bangun awal sikit.. huhu..

jom cerita pasal kenduri kawen.. dua orang kawan mama ni kawen hari serentak :)

jumaat lepas hari bernikah Cik Ina kita ni.. 




penat juga tunggu tok kadi buat perangai.. huhu..




Alhamdulillah akhirnya selamat bernikah kawan aku ni :)

Hari sabtu tu pulak perjalanan kenduri dimulakan ke Kodiang dulu... jauh wei.. jom makan kenduri..




Selamat berkahwin ya Cik Syima.. kakak kesayangan mek nea ni..




selamat pengantin baru untuk Syima dan Ehsan.. 




kami pun menerai la pelamin kan.. bila lagi weh.. haha..



balik sp pulak pegi kenduri Cik Ina pulak... makan2 je keja nya hari tu..



Alhamdulillah rezeki makan... balik jom kira gift ya..




habis cerita kenduri untuk hari ni.. ok bai

lurve,

mamaleen



3 comments:

idzwa kamaruddin said...

Cuti Sekolah musim takbleh nak diet.uhuks..saya pun sama! penuh dgn kenduri.

aizamia3 said...

Selamat Pengantin baru buat mereka..
Moga kekal bahagia hingga ke akhir hayat hendakNYA. amin..

mama ila said...

wahhh..sedap makan gulai..hihii...musim orang kawen kan cuti2 skolah nie..

Hai

assalamualaikum hai... rindu saya tak?