" Ya ALLAH ya tuhan kami, sesungguhnya aku berlindung kepadaMu daripada keluh kesah dan dukacita, aku berlindung kepadaMu dari lemah kemahuan dan sifat malas, aku berlindung kepadaMu daripada sifat penakut dan kedekut, aku berlindung kepadaMu daripada tekanan hutang dan kezaliman manusia.. Amin"

11 July 2016

Pizza Express

Salam

mari membuat pizza tanpa lenguh tangan menguli doh.. huhu

amik resepi dari pinkstiletto... senang gila tengok dia buat.. tapi ini mama yang buat.. lagi simple... sebab malas..


gunakan roti nan segera.. ada jual kat Carrefour..


sapukan sos.. (mama campur sos cili+tomato)


taburkan keju mozarella sikit..


susun sosej.. atau apa2 je yang nak dibubuh..


tomato dan juga cili.. (cendawan pun boleh tapi takde)


taburkan lagi mozarella supaya jadi best.. huhu


nak jugak tambah sosej lebih kat atas... DONE


pastu bakar la dalam 10 minit..


ni hubby punya.. punya la banyak topping atas... kucing nak lalu pun tak boleh..


TADAAA... tak lawa tapi sedap kot!


buibui..


lurve,
Salam

No comments: